Thursday, July 28, 2016

Firmax3 Merawat Kucing Tempang Dalam Masa 3 Hari

1 comments

Firmax3 Merawat Kucing Tempang Dalam Masa 3 Hari, Firmax3, Krim Nano Firmax3, RF3 World, Krim Ajaib, Tempang, Kucing Sakit, Merawat Kucing Sakit, Anak Kucing, Kitty, Kitten

 

Firmax3 Merawat Kucing Tempang Dalam Masa 3 Hari. Krim Nano Firmax3 bukan sahaja sesuai untuk segenap lapisan umur malah turut berupaya merawat haiwan. Aku dah bertahun menggunakan Firmax3 ni.. sekarang baru nak cerita di blog..hehehe

 

Sangat banyak kebaikkan menggunakan Krim Nano Firmax3. Sebab ianya bukan sahaja untuk kecantikkan malah untuk kesihatan. Tapi aku pakai bukan untuk menjadi cantik tapi terpaksa. Aku guna untuk merawat masalah radang kulit dan sakit tulang belakang. Krim Firmax3 ini bertujuan untuk menstabilkan hormon. Apabila hormon tidak stabil itu yang datang pelbagai penyakit tu.

 

Arwah mama pun pernah guna krim Firmax3 ni dan ternyata penyakit kencing manisnya semakin berkurangan, dia lebih bertenaga, kulit lebih awet muda bagi wanita yang sudah berusia 62 tahun.

 

Ada masa aku cerita lagi apa kegunaan Firmax3 pada kesihatan dan kecantikkan. Sekarang ni aku teruja bila kucing yang aku rawat ni kembali boleh berlari. Sembuh dari tempang. Meh tengok video dia semasa tempang dan sesudah dirawat menggunakan Firmax3.

 

 

Ada kes, kucing yang matanya bengkak kerana jangkitan alhamdulillah pulih dah, kucing yang mata sering berair, dan kucing yang ada ketumbuhan pada mata pun dah sembuh. Boleh tengok dan baca testimoni-testimoni di Page Firmax3 Solutions. Boleh tengok kat sidebar blog ni.

 

Meh layan gambar si kucing yang dah sihat segar bugar ni tido..hahahaha.. benci aku..!

 

Firmax3 Merawat Kucing Tempang Dalam Masa 3 Hari, Firmax3, Krim Nano Firmax3, RF3 World, Krim Ajaib, Tempang, Kucing Sakit, Merawat Kucing Sakit, Anak Kucing, Kitty, Kitten

Mata dah kuyu lepas makan.. sat lagi tido la tu.. teruskan klik readmore untuk lihat banyak lagi gambar kucing yang tak sedar diri..hahaha

 

Tuesday, July 12, 2016

Horrifying Story #8 : Anak Mata Di Sebalik Pintu

2 comments

Horrifying Story #8 : Anak Mata Di Sebalik Pintu, Intai Orang Tidur, Hantu, Cerita Seram, Malam Yang Sunyi

°

Horrifying Story #8 : Anak Mata Di Sebalik Pintu. Balik kerja lewat malam antara sedar atau tidak sedar kerana keletihan. Selesai mandi aku terus tidur. Tiba alarm jam meja berbunyi aku bangun namun terasa sangat berat.

 

Aku lihat jam dimeja menunjukkan pukul 2:01 AM. Lantas satu lembaga besar menerpa masuk dan terus menghempap badan aku.  Sebelah tangannya yang berulat dan berkuku panjang menekan-nekan dada aku manakala sebelah lagi memekup mulut aku. Aku tidak mampu untuk bersuara apatah lagi menjerit. Aku gagahkan diri untuk bangun! Namun ketika itu baru aku tersedar ianya cuma mimpi.

 

Lihat jam meja menunjukkan pukul 2:00 AM.. Belum habis menarik nafas lega tiba-tiba pintu bilik berbunyi, disebalik bukaan daun pintu aku ternampak satu anak mata yang sedang mengintai.

°

°

°

Sunday, July 10, 2016

Suami Menjadi Curiga Apabila Si Isteri Sedang Menangis Tika Membasuh Pakaian

0 comments

Suami Menjadi Curiga Apabila Si Isteri Sedang Menangis Tika Membasuh Pakaian

°

Suami Menjadi Curiga Apabila Si Isteri Sedang Menangis Tika Membasuh Pakaian. Sejak akhir-akhir ini si suami merasa banyak perubahan yang berlaku pada isterinya. Apabila sudah puas dipujuk dan bertanya akhirnya si isteri membuka mulut. Jawapan yang diberikan cukup mengejutkannya.

 

Sejak dari itu kemana sahaja isterinya pergi, si suami akan mengekori. Tujuan si suami mengekori isterinya bukan kerana perasaan cemburu, dia sangat mempercayai isterinya.. namun ada sebab lain kenapa suaminya akan sentiasa mengekori isterinya. Sebab yang tak semua orang rela dan sanggup buat untuk orang yang mereka sayang.

 

Mahu tahu kisahnya, sila tonton video ini. Anda akan dapat jawapannya.

°

°

Menarik filem pendek yang disampaikan oleh Jubilee Project. Filem pendek ini bertajuk Blind Devotion [Jubilee Short Film Project]. Cinta tanpa syarat, kamu dan aku selamanya.

°

Aku tahu kamu takut dan serba salah ingin mengakui yang kamu buta.

Aku mengekori kamu kerana inilah cintaku tanpa syarat.

Aku tahu hatimu gusar…

Aku tahu kamu tidak mahu menyusahkan hatiku.

 

Namun kamu perlu tahu, aku dan kamu adalah selamanya. Pengabdian diri untuk menjagamu. My Blind Devotion.

°

°

°

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Total Pageviews

Backlinks

Contact Me